Boeing 767
Současně s vývojem letadla 757 se Boeing rozhodl vyvíjet i model označený 767. Díky paralelnímu vývoji tak byla letadla 757 a 767 uvedena na trh v těsném sledu a společně přišla s několika zásadními technologickými změnami. Obě dvoumotorová letadla se tak od sebe příliš technologicky neliší, nejvýznamnějším rozdílem je widebody design použitý u 767, tedy širší trup s dvěma uličkami mezi sedadly.
Boeing 767 se stal jedním z nejoblíbenějších letadel pro lety přes Atlantický oceán. Jako první ze všech dvoumotorových letadel splnilo požadavky ETOPS (Extended Range Twin-engine Operation Performance Standards) pro lety, při nichž je letadlo během letu vzdáleno od nejbližšího vhodného letiště více než 60 minut (tento limit byl později zvýšen až na 180 minut).
Boeing 767-100
Stejně jako u letadla 757 nabízel Boeing leteckým společnostem nejdříve verzi -100, o kterou však nebyl příliš velký zájem z důvodu nižší kapacity cestujících a velké podobnosti s modelem 757.
Boeing 767-200
Modelem schopným dosáhnout komerčního úspěchu se tak ukázala být až verze -200, která měla oproti předešlé verzi prodloužený trup. Vývoj letadla 767 započal v červenci 1978 a přispěla k němu objednávka 30 strojů od United Airlines. První let 767 se uskutečnil v září 1981 a o rok později už letadlo létalo v běžném provozu.
Boeing vyvinul i verzi s označením -200ER, která byla doplněna o centrální palivovou nádrž, jež dovolovala delší dolet. Poslední dodávka verze -200/-200ER proběhla v roce 1994, ale do hry však byla verze -200ER vrácena v roce 1998 po objednávce od Continental Airlines. Ačkoli 767-200ER nemá přímého konkurenta, Boeing očekává jeho nahrazení typem 787-8. Boeing 767-200 má 181 míst ve třech třídách nebo 224 míst ve dvou třídovém provedení. Používá se zejména na trasách jako New York - Los Angeles.
Boeing 767-300
V únoru 1982 společnost oznámila vývoj nové verze s označením -300. Ta byla o 6,42 m delší než -200. První let proběhl v lednu 1986 a v září stejného roku letadlo vstoupilo do komerčního provozu u společnosti Japan Airlines (JAL). Typ 767-300 by měl v budoucnu nahradit Boeing 787-3.
Verze s prodlouženým doletem, označená -300ER, se ukázala být u leteckých společností velice oblíbenou a je používána zejména na dálkových letech u méně vytížených linek. Do provozu byl tento model uveden v březnu 1988 u American Airlines. -300ER lze dovybavit i winglety na konci křídel, kvůli zlepšení aerodynamiky a menší spotřebě paliva. Nahrazen by měl být Boeingem 787-8.
Boeing 767 Freighter
Od verze -300 je odvozen i nákladní model s označením -300F. První objednávka byla od společnosti United Parcel Service v roce 1993. Letadla byla dodávna o dva roky později. Tento model má tři dveře na hlavní palubě (dvoje vpředu vlevo a třetí vzadu vpravo) a dvoje dveře na spodní palubě (první vpředu vpravo a druhé vzadu vlevo).
Boeing 767-400ER
Zatím poslední modifikací letadla 767 je verze -400ER, jejíž vývoj započal na konci roku 1996 na objednávku Delta Air Lines a Continental Airlines. Nejvýznamnější změnou oproti předchozí verzi je opět prodloužená délka letadla o 6,4 metrů. Vylepšení se dočkala také křídla, která mají delší rozpětí díky použití tzv. wingtips (plošky na konci křídel zlepšující aerodynamiku). Palubní deska, brzdy i kola jsou podobné jako u modelu 777, stejně jako interiér letadla.